Sortida al Palau de la Música Catalana i al Museu Marítim de Barcelona

Els nens i les nenes de la classe “El rellotge” i “El paper” han anat a Barcelona d’excursió per poder veure  i escoltar l’obra Cobla2.0 al Palau de la Música Catalana.

Cobla 2.0 és un concert-espectacle protagonitzat per la cobla Sant Jordi Ciutat de Barcelona i per la música que aquesta formació emblemàtica interpreta. El fil conductor és el so de cadascun dels instruments i la sonoritat específica que aquest conjunt instrumental presenta. Els músics que participen en aquest concert-espectacle toquen diferents instruments, expliquen anècdotes, canten i interactuen amb el públic.  Els alumnes van gaudir molt de l’espectacle!

Després de dinar, van poder passejar pel barri gòtic i la Rambla per anar fins al Museu Marítim de Barcelona on van gaudir veient l’arquitectura del museu i es van poser transportara l’època de les galeres de l’edifici Drassanes.

Va ser una sortida genial!

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE MÉS FOTOS