
Estratègia digital
La part estratègica és com volem que acabi sent el centre i com aconseguir-ho, on volem anar?
Seguint les indicacions del document oficial de definició de l’EDC, s’ha estructurat aquesta part en 4 fases:
Diagnosi, Objectius, Planificació i seguiment, i Avaluació.
Diagnosi
Diagnosi:
Hi ha moltes formes possibles per abordar aquesta diagnosi: anàlisi dels indicadors de centre, realització d’enquestes a la comunitat escolar, entrevistes, observacions, ús de la rúbrica del pla TAC, de l’eina SELFIE, etc.
Resultats de la diagnosi:
ESCOLA
Punts febles:
- a
- b
- c
- d
- e
Punts forts:
- a
- b
- c
- d
- e
ALUMNES
Punts febles:
- a
- b
- c
- d
- e
Punts forts:
- a
- b
- c
- d
- e
MESTRES
Punts febles:
- a
- b
- c
- d
- e
Punts forts:
- a
- b
- c
- d
- e
FAMÍLIES
Punts febles:
- a
- b
- c
- d
- e
Punts forts:
- a
- b
- c
- d
- e
Objectius
Objectius:
En el document han d’aparèixer els objectius que es concreten a mitjà termini (3 o 4 anys). Després de la diagnosi hauran aparegut molts objectius. Caldrà seleccionar-los i prioritzar-los. En el document d’EDC només apareixeran aquells que el centre intentarà assolir en el termini establert.
- a
- b
- c
- d
- e
- f
Planificació
Planificació i seguiment:
En el document també s’han d’incloure les accions detallades per tal d’assolir els objectius fixats. Per cada activitat és convenient indicar, com a mínim, la seva temporització, els responsables i els recursos necessaris.
- a
- b
- c
- d
- e
Avaluació
Avaluació:
Aquesta fase s’ha de concretar en indicadors d’assoliments per cada objectiu i en indicadors de seguiment de cada activitat. També és recomanable que en el mateix document de l’EDC s’especifiqui quan es farà l’avaluació periòdica de la mateixa EDC dissenyada.
- a
- b
- c
- d
- e