Cultura digital
La part de cultura digital són els plans, procediments, protocols, normatives, serveis i acords que el centre ja utilitza, què estem fent?
Desplegament curricular
de la CD dels alumnes
Desplegament curricular de la competència digital (CD) dels alumnes:
L’assoliment de la competència digital de l’alumnat és un dels objectius principals de l’EDC. Aquest assoliment s’ha d’aconseguir de forma transversal amb la implicació de totes les matèries o àmbits. Per aquesta raó cal que el centre planifiqui el seu desplegament i la seva avaluació en els diferents nivells i cursos.
- a
- b
- c
- d
- e
Descripció dels serveis
Descripció dels serveis:
Descripció dels serveis digitals que s’ofereixen a alumnes, professorat i famílies, i procediments de gestió.
- a
- b
- c
- d
- e
Acolliment digital
Acolliment digital dels alumnes, docents i famílies de nova incorporació:
Planificació de la incorporació de nou alumnat al centre en temes digitals: usuaris, serveis que poden utilitzar, formació inicial, normativa d’ús, etc. / Planificació de la incorporació de nous docents en temes digitals: usuaris, serveis que pot utilitzar, disponibilitat d’ordinadors, formació metodològica, etc. / Planificació de la incorporació de les famílies en temes digitals: usuaris, serveis que pot utilitzar, formació inicial, etc.
- Acolliment alumnes.
- a
- b
- c
- Acolliment mestres.
- a
- b
- c
- Acolliment famílies.
- a
- b
- c
Comunicacions amb la comunitat educativa
Comunicacions amb la comunitat educativa:
Disseny de la comunicació digital famílies-centre (tutors, professorat, direcció…), alumnat-professorat i entre el mateix professorat.
- a
- b
- c
- d
Portals web i xarxes socials
Portals web i xarxes socials:
Organització del manteniment de la informació dels portals i de les xarxes socials del centre.
- a
- b
- c
- d
- e
Procediments i acords
Procediments i acords:
Altres procediments o acords que el centre hagi definit respecte a l’estratègia digital: ús de mòbils al centre, ús de l’EVA, revisió i utilització d’aplicacions al núvol, etc.
- a
- b
- c
- d
- e