Alumnes de cinquè apliquen l’estalvi energètic amb el Projecte Euronet 50/50

Aquest curs els alumnes de 5è som els encarregats de continuar amb el projecte Euronet 50/50 per tal d’aplicar mesures d’estalvi energètic a l’escola. Ens vam dividir en petits grups i vam anar per les classes a fer d’observadors i per comprovar si es feia un bon ús dels llums. Tenim pensat de fer una segona ronda per actualitzar els gomets de les diferents aules.

Hem vist que encara hi ha feina per fer i tenim vàries propostes per seguir treballant el tema (millorar els cartells de l’escola, programar ordinadors perquè es tanquin sols a la tarda, canviar els llums per leds, posar termòstats a les classes que falta, regular millor la calefacció…)

Hem fet un mural on hem recollit totes les dades dels cursos anteriors explicant l’estalvi energètic que hem aconseguit entre tots. Alhora que hem reflexionat sobre la millora que això ha suposat pel medi ambient.

Amb aquest programa hem aconseguit veure les millores que es poden arribar a fer , no només en una escola, sinó també a nivell general. Això ens ha fet reflexionar a classe. Hem utilitzat aquest treball de recerca i millora energètica per fer treballs participatius i d’aprenentatge que ens ajudaran a millorar també el nostre entorn.

Hem rebut la visita del regidor de Medi Ambient i la regidora d’Ensenyament i els hem pogut explicar la feina que estem fent entre tots els alumnes de l’escola. I ells ens han volgut premiar amb un xec de 2.936’61€, que són els diners que hem aconseguit estalviar aquest últim any.

Moltes felicitats a tota l’escola!!!

CLICANT AQUÍ VEUREU MÉS IMATGES