EL MENJADOR DE L’ESCOLA

Poden gaudir del servei de menjador tots els alumnes matriculats al centre i totes aquelles persones que treballin a l’escola o hi col.laborin.

Per poder fer ús del menjador, cada comensal haurà d’inscriure’s a la pàgina web iara.serhsfoodeduca.com i un cop inscrits descarregar l’APP que permetrà gestionar tot el que fa referència al servei de menjador.

L’aplicació està disponible per Android a Google Play o per IOS a Play Store posant al cercador SERHS Food Educa. L’APP és totalment gratuïta.

DESCÀRREGUES

Podeu visualitzar o bé descarregar-vos els següents documents relatius a les normes que cal complir al menjador de la nostra escola i la carta de benvinguda de l’empresa que proporciona els àpats que es serveixen:

Normativa Menjador Escolar

Carta de Benvinguda
SEHRS Food, SL

PREGUNTES

El preu del menjador és de 6.18€/dia.

S’ha de portar el certificat mèdic corresponent i s’ha d’entregar a la cuina.

La família cal que faci una nota demanant menú dieta per tal que el nen o nena ho entregui a l’encarregat del menjador perquè ho adjunti amb el llistat dels nens que es queden a dinar.

La persona que coordina el servei de menjador és la Roser Guerrero.

Per parlar amb ella podeu trucar al telèfon 677.964.449.

, fins a segon de cicle inicial.

Els monitors no poden donar cap tipus de medicament als nens.

En cas de necessitar una medicació crònica cal portar una autorització dels pares indicant clarament la dosi, la manera de subministrar-la i la recepta del metge.