TITLE

Menjador

EL MENJADOR DE L'ESCOLA

Poden gaudir del servei de menjador tots els alumnes matriculats al centre i totes aquelles persones que treballin a l’escola o hi col.laborin.

Per poder fer ús del menjador, cada comensal haurà d’inscriure’s a la pàgina web iara.serhsfoodeduca.com i un cop inscrits descarregar l’APP que permetrà gestionar tot el que fa referència al servei de menjador. L’aplicació està disponible per Android a Google Play o per IOS a Play Store posant al cercador SERHS Food Educa. L’APP és totalment gratuïta.

PREGUNTES

QUIN ÉS EL PREU DEL DINAR?

El preu del menjador és de 6.18€/dia.

QUÈ PASSA SI EL MEU FILL TÉ UNA AL·LERGIA?

S’ha de portar el certificat mèdic corresponent i s’ha d’entregar a la cuina.

QUÈ PASSA SI EL MEU FILL TÉ MAL DE PANXA?

La família cal que faci una nota demanant menú dieta per tal que el nen o nena ho entregui a l’encarregat del menjador perquè ho adjunti amb  el llistat dels nens que es queden a dinar.

A QUI ENS HEM DE DIRIGIR SI VOLEM FER UNA CONSULTA?

La persona que coordina el servei de menjador és la Isabel Casín. Es pot concertar una entrevista trucant prèviament a l’escola.

ÉS OBLIGATORI PORTAR BATA AL MENJADOR?

Sí, fins a segon de cicle inicial.

ES PODEN SUMINISTRAR MEDICAMENTS A L'HORA DEL MENJADOR?

Els monitors no poden donar cap tipus de medicament als nens. En cas de necessitar una medicació crònica cal portar una autorització dels pares indicant clarament la dosi, la manera de subministrar-la i la recepta del metge.

DESCÀRREGUES

Aquí trobareu els documents que podreu descarregar i utilitzar quan els necessiteu

NORMATIVA MENJADOR ESCOLAR

CARTA DE BENVINGUDA EMPRESA SERHS FOOD, SL