Excursió de sisè al Montcau – 2019

El passat 5 d’abril de 2019, tots i totes els alumnes de sisè vam anar d’excursió al Montcau amb l’objectiu de passar un dia a la natura i aprendre de l’entorn que ens envolta.

Vam marxar de l’escola a les 9:00 i vam anar en autocar fins el Coll d’Estenalles. Quan hi vam arribar no teníem gaire clar si podríem fer les activitats perquè el temps no acompanyava gaire, feia fresqueta i amenaçava pluja.

Vam passar pel punt d’informació i vam començar a caminar per camins i corriols que voregen el Montcau fina arribar a Coll d’Eres, un bonic espai natural perfecte per esmorzar-hi.

Tot seguit vam enfilar un corriol muntanya avall que ens va portar fins a les coves Simanya. Molts de nosaltres no havíem entrat mai a una cova i l‘experiència realment va valer la pena. Un cop visitada la cova vam enfilar el corriol un altre vegada per tornar a Coll d’Eres.

Un cop allà, tots aquells qui vam voler vam començar l’ascensió al Montcau. Per molts de nosaltres era el primer cop que intentàvem fer un cim de certa alçada. Malgrat el temps amenaçant de pluja, el desnivell d’alçada i el cansament, la majoria de nosaltres vam fer cim i l‘alegria a dalt era immensa. Vam fer les fotos de rigor i vam començar la baixada.

Quan vam arribar a Coll d’Eres va començar a ploure i vam decidir tornar cap a l’autocar. Vam menjar-nos el dinar al punt d’informació i vam tornar cap a l’escola.

Una excursió genial!

Cliqueu aquí per veure més fotos

excursió de sisè al Montcau