BLOGS DE L'ESCOLA

REBEL·LIÓ A LA CUINA

Per acabar el curs d’enguany, des de l’aula de música i amb el suport dels mestres i les tutores d’infantil, s’ha pogut dur a terme la cantata “Rebel·lió a la cuina”, relacionat amb el tema general d’escola, l’alimentació saludable. Aquí us deixem el vídeo de la cantata.

CLOENDA CURS 2018-19

El passat divendres 21 de juny vam acabar el curs escolar 2018-19. Aquí podreu veure unes imatges d’aquest acte on l’equip directiu amb el Joan Piella, la Pepa Asensio i la Isabel Caba es van acomiadar, per deixar pas al nou equip directiu que serà format per l’Albert Canudas, la Pepa Asensio i l’Elena Magem.Llegir més

JOCS TRADICIONALS 2019

El dijous 20 de juny es van celebrar els Jocs Tradicionals; els nens/es van poder gaudir d’una jornada lúdica. Tal i com ho venim realitzant els últims anys va constar de 12 jocs on els diferents grups/classe anaven passant. Podien estar 12 minuts a cada joc. Els nens/es de 6è van fer de monitors delsLlegir més

REVISTA: L’ALIMENTACIÓ SALUDABLE

ENGUANY ELS NENS I NENES DE 5è HAN ESTAT ELS PROTAGONISTES I ESCRIPTORS DE LA REVISTA DE L’ESCOLA. L’EIX TRANSVERSAL HA ESTAT L’ALIMENTACIÓ SALUDABLE LA QUAL COSA ENS HA INSPIRAT PER A REALITZAR AQUEST TREBALL EN EQUIP. ESPEREM QUE US AGRADI…

COLÒNIES A LA MOLINA

Els dies 29, 30 i 31 de maig els alumnes de 5è han passat uns dies fabulosos de colònies a l’alberg Mare de Déu les Neus a la Molina. L’Arnau i la Sara, els monitors, els han proposat moltes activitats  fantàstiques: esports alternatius, esports d’aventura d’alçada i terra, jocs olímpics i activitats de nit. HanLlegir més

COLÒNIES A “EL VENDRELL”

Tot i que  ens va ploure el darrer dia, han estat unes boníssimes colònies, bones activitats, bona atenció des de la direcció, cuina i monitoratge.  A destacar, el bon comportament dels alumnes en totes les activitats. La visita al museu Pau Casals va estar molt interessant.  La guia va oferir una bona explicació i elsLlegir més

MATEMÀTIQUES AFRUITADES

El divendres 31 de maig, va venir la Tània i ens va preparar unes activitats de matemàtiques amb fruites. També ens va explicar com és el nostre cervell per dins, i ens va ensenyar tècniques per activar-ne els dos costats. Ens ho vam passar molt bé i en acabar ens vam poder menjar les fruites!Llegir més

Excursió al Montcau

El passat 5 d’abril tots i totes els alumnes de sisè vam anar d’excursió al Montcau amb l’objectiu de passar un dia a la natura i aprendre de l’entorn que ens envolta. Vam marxar de l’escola a les 9:00 i vam anar en autocar fins el coll d’Estenalles. Quan hi vam arribar no teníem gaireLlegir més

COVES DEL TOLL 2019

El passat 17 de maig, els alumnes de Cicle Superior de l’escola van anar d’excursió a les COVES DEL TOLL. Allà van poder gaudir de la visita guiada a les coves prehistòriques del Toll i descobrir la vida quotidiana de l’home prehistòric: tallant sílex, encenent foc, caçant amb arc i propulsor, fent collarets d’os…. S’hoLlegir més

CANTÀNIA 2019

El dilluns 20 de maig els nens i nenes de 5è van actuar al Kursaal de Manresa, cantant “A de Brossa”, una cantata dedicada al poeta Joan Brossa, en el marc del projecte CANTÀNIA. Aquí teniu un reportatge fotogràfic de la seva actuació. CLIQUEU AQUÍ PER VEURE MÉS FOTOS