TITLE

ELS BOMBERS AL PATI D’EDUCACIÓ INFANTIL

EL DIVENDRES 25 DE MAIG, AL PATI DELS PETITS DE L’ESCOLA, VAM PODER GAUDIR D’UN REGAL: LA VISITA DELS BOMBERS.

EL FRANC, L’ARNAU I EL XAVIER PORTAVEN UN CAMIÓ I UN COTXE I ENS VAN EXPLICAR MOLTS DELS ESTRIS QUE FAN SERVIR PER APAGAR EL FOC, ENS VAN ENSENYAR COM ES VESTIEN MOLT RÀPID I MOLTES COSES MÉS.

VA SER MOLT EMOCIONANT! VAN SIMULAR QUE ES CREMAVA LA CASETA DEL PATI  I LA VAN RUIXAR  AMB AIGUA PER TOT ARREU.

DESPRÉS ELS NENS EN GRUPS DE 3 ES VAN POSAR EL CASC I TAMBÉ FEIEN DE BOMBERS. VAN TIRAR AIGUA.

UN BOMBER ES VA ENFILAR A UNA ESCALA MOLT ALTA I VA FER BAIXAR TOTES LES PILOTES DE LA TEULADA.

A L’ACTIVITAT HI VAN PARTICIPAR ELS ALUMNES DE P3 I P5 DE L’ESCOLA. ELS NENS I NENES VAN ESTAR MOLT ATENTS I S’HO VAN PASSAR D’ALLÒ MÉS BÉ.

ACTUALMENT ELS ALUMNES DE P3 ESTAN REALITZANT EL PROJECTE DE L’AIGUA.

ELS NOSTRES AGRAÏMENTS A LA FAMÍLIA DE L’ENZO, I EN ESPECIAL AL SEU TIET FRANC,  PER L’ACTIVITAT TAN BEN PORTADA QUE ENS VA ORGANITZAR. GRÀCIES A TOTS ELS BOMBERS PER LA SEVA BONA FEINA!

Cliqueu aquí per veure més fotos